tisdag 3 november 2009

Blablabla

Har särtråkigt, måste göra något. Sen ska jag läsa, sen ska jag sovas, bra va. Eh, ah.

Senaste

Låt du hörde: Smells like teen spirit.

Film du såg: Micke&Molle.

Mat du åt: Köttgryta&potatis.

Kram: Syster.

Puss: Simon.

Känslan: Glad osv va.

Resa: Buss hem från Lund? Haha.

Glädje: NU.

Dröm: Drömde om planket, suck.

Person du träffade: Angelie.

Personen du pratade i telefon med: Shookseeer.

Personen du fick sms av: Tobz.

Gången du åt 7-eleven korv: Oj, vet inte faktiskt.

Gången du var utomhus: Innan idag.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdes.

Saken du köpte: Pommes med beasås.


Allmänt:

Ska bli skoj: Paramore, Dba, Hultan.

Ska inte bli skoj att: Jobba imorgon.

Sparar till: Lägenhet, yo.

Pålägg som gäller: Ost eller baconost.

Önskar att jag var bättre på: Se genom folk som ljuger.

Dagens dryck: Citrondricka.

Vad saknar du: Närhet&mys osv.

Tre band/artister: Chemical Vocation, Blessthefall, Adept.

Vad har du gjort idag: Köpt läppstift, lermask och ätit.

Brukar du svära mycket: Japp, ganska ofta.

Hur tidigt stiger du upp: Runt tolv när jag kan sova länge.

Vad ska du göra ikväll: Sova?

Hur många timmar sover du per natt: Oj, +-fyra.

Vem är snyggast i världen: Oli Sykes.

Vad är det för veckodag: Tisdag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hultsfred, helt klart.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta spetshipsters, rawr.

Längd: 1,65, blööh.

Vikt: 47.

Byter gärna garderob med: Någon med snygga kläder?

Byxa eller kjol: Brallor.

Senast utlästa bok: Twilight, nummer två.

Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt och fult.

Mig själv med tre ord (just nu): Flippfingers, happiiifejjz, pussig.

Jag tränar: på att äta mindre chips?

Jag ville bli när jag var liten: Större. Det vill jag iofs fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar