söndag 1 november 2009

Sjukt helg, jappjapp


Hm, sinnessjuk helg, men fysatan vad roligt jag har haft iallafall. Tackar så mycket va, ehe.

Fredag, drog till Angelie, fixade iordning mig o sådär. Gick till bussen, åkte till Lund. Hoppade på bussen till.. någon gata, mötte upp Simon och hem på förfest hos honom. Sen kom Måns dit, vi börja vina o sådär. Stannade där till elva halv tolv nånting. Började gå mot stan, kom till Phil efter ungefär FEMTIOELVA år kändes det som.

Hälsade osv, festen var heeeelt sjukt i huvet ungefär. Wtf. Alla tjejer och en bög strulade med alla, inte jag då iofs, I don't do chicks, IEÖKH. Fick en ny vän... hahahaha. Hon var.. väl snäll. "Du är min enda vään". Jaha? Fint, eller. Eh.

Jag vet inte hur jag ska förklara eller något, den var bara heeelt sick. Blev helt konstigt. "Han vill ju ha den blondaaaa". Hahaha jag dog, alltså det var så komiskt.

Drog hem till Simon igen, skulle åkt hem men vi orkade inte, eller jag vet inte. Men så blev det iallafall. Måns o Angelie drog hem till Måns, vaaaad gjorde dooom? Hehehe, ingen vet? Eller? Hahah. Vaknade runt sex, sen vid nio, sen drog jag därifrån runt elva tror jag, mötte upp Angelie, köpte en toast med cola, tog bussen hem.

Svinkallt, kände oss som white trash när vi gick. Walk of shame, ohyes. Chilla hos Angelie. Drog hem o gjorde mig iordning.

Mamma körde mig till Angelies päron. Dom hade halloweenfest, det var roligt. Var "zombie", eller nåt. Hitta inge direkt som passa till något, så jag var väl.. mig. Drack som SATAN, men inget hände. Halv sju till elva shotta vi som fan, vina, cidra osv. Men det blev väl ganska lagom till slut. Mamma hämtade oss, körde oss till Lyby.

Simon&Martin hade 20årsfest, det var trevligt. Jag tittade i en porrtidning, kramade Simons mamma som vart min gamla lärare, hon kände inte igen mig. PLUS, att jag såg ut som ett lik, måste gjort det hela mycket bättre, oja. Sen fick nååågon för sig att spruta med pulversläckare, rummet blev heeeeelt fucked up. Sura päron, en någon fick städa ganska så mycket ja.

Sen fick jag, Angelie och Calle för oss att vi skulle GÅ hem därifrån. Det är cplångt. Men vi gjorde det. Jag i mina söndriga strumpbyxor och tshirt o sommarjacka. SVINkallt. Drog hem själv till mig iallafall. Däckade med datorn på magen.

Idag har jag och Angelie chillat på Valentino, käkade lite pommes med beasås och ananas. Det var gott men, jobbigt mätt o kallt ute. Fy.

Nu ligger jag här, är svinnöjd o allt. Åtta. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar