måndag 2 november 2009

What if I told you


Tomorrow will be gone.

Sjukt seg kväll men jag är svinglad iallafall faktiskt. Fick det jag ville. Längesen sist. JAPPJAPP. Lät det där fel? Maybe, who cares? Inte jag. Eller. Hehehehe. Ja, ingen som vet, men ah. Eller jo, några gör. Jag gillar läget iallafall. Som fan. Fyllde på den där.. vad man nu kallar det.

Veckan då? Inge jobb än vad jag vet. Onsdag, följa med Angelie o tatuera sig, kanske beställa egen tid då också? Vore nice iallafall. Påbörja min sleeve och sådär. Sen torsdag ska Angelie och jag in till Nova och shoppa rövarna av oss sen äta på.. DONKEN.. varför? Hehehe, nån dude som jobbar där osv. Ja, handla everestjacka, klänning, mjukisbrallor, underkläder, hårspray, mascara, strumpor, tshirts, brallor, hela köret helt enkelt. Lovar att det blir ett par skor också, lyckas alltid få med minst ett par hem hur lite jag än behöver skor. Ett par converse och ett par Vans till sen är jag nöjd.. ett litet tag åtminstone.

Ska läsa lite twilight nu sen sova. Inne på tredje boken och börjar jag kan jag inte sluta. Så lär läsa hela natten, MHMM, gott.

Sov gott osv.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar