söndag 15 november 2009

Lördag/Söndag


Okej, lördagen fram till elva ikväll var sämst. Börja med.. öh, så drygt o dra allt. Men sammanfattar. Syster går in på morgonen, ska dra ut ett tomt papper i mitt tidningsställ, ALLA tidningarna åker ner på skrivbordet, ner på chipsskålen som åker i golvet med alla tidningarna. Hon står o glor, mamma plockar upp det mesta av chipsen o mummlar om att jag får skylla mig själv som har så rörigt på skrivbordet.
Mer plockar dom inte ens undan. Blir svinarg, lägger mig igen, vaknar halv fem, går upp o äter middag, det kokar i mig ungefär. Lägger mig i sängen med datorn igen. Mamma säger, Saaaandraaa, du får dammsuga ditt rum. ÄRU HELT JÄVLA STÖRD I HUVET KÄRRINGJÄVEL tänkte jag. Har JAG vält ut alla smulorna? NEJ, bitchslap in yaaah face, låtit allt bara ligga. Jävla sääääär.

Iaf, skitlördag som sagt. Vid halv elva frågar Jesper om jag vill med ut i Malmö, jag kommer inte hinna med bussen så han ger mig en fyrtio minuter att göra mig iordning på. Kör från Lund och hit, hämtar mig och vi åker till Lund för att tanka, heeelt weird där, bensinen var skum, eller ah, mätarn o deras grejer, så det tog ett tag, sen iväg till Malmö, parkerade och in på Ice, en kareokebar där hans kompisar va. Satt o lyssna på alla överdåliga människor som sjöng kareoke och drack lite storstark, yuummm. Hann väl va där en och en halv timme sen gick min buss hem. Pratade med en GALEN Johan på vägen hem. Ska kanske till Örebro nästa helg, om han minns vad vi pratade om och om det går några tåg för vettiga priser osv! Lär bli nice.

Ska läääääääääääätt käka på mitt favoritställe där, en pastabar. Dom har världens godaste pasta med kyckling o currysås, fyfan, det ÄR orgasm i munnen, no joke osv. O festa lite eller sådär. NICE :')

Nu ska jag tjilla vidare, sov gott om ni inte redan gör.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar