onsdag 4 november 2009

Onsdag


Idag, vaknade tolv, drog till Angelie direkt. Åkte med hennes mamma till Lund. Drog till Donken, käkade lite. Sen vidare till tatueraren. Hon skulle ha en sjöjungfru på vaden. Sen gick vi och tog ut pengar när den var klar, tog tre och en halv timme. Sen beställde jag tid jag med, hon också igen. Den sjätte januari ska jag tatuera mig! GAAAAAAAH. Fan vad nice det ska bli, skönt o få tummen ur röven ungefär.
Ska ha nåt i stil med Corpse bride fast den ska se mer riktig ut, det är ögonen och det där trasiga jag vill ha med. Söndrig klänning o stoora ögon. Sen resten ska ändras om lite sådär. NICE. Två månader kvar nu! PEPP.

Köpte en ny jacka också, en everestjacka. Snygg, svart, med vitt i huvan, en sån vanlig, passar bra alltid och så.

Imorgon ska jag och Angelie till Nova, shoppa ihjäl mig sådär. Behöver verkligen nya kläder så. Ja, ska bli skönt. Sen efter ska vi till Ariman och öla och cidra, fett nice det med.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar