söndag 22 november 2009

Week-snart-end.


Nu äre helg, snart söndag, ÅNGEST. Blöh. Jobbat onsdag, torsdag, fredag. Lagom jobbvecka. Tjillidill.

Fredag började jag redan kvart över sju, svinjobbigt o sådär kan jag tycka, men jag kom iväg iallafall. Fick va i kassan för första gången sådär, det sög. Jag hatar människor, har jättesvårt för sånt där, är för rädd för att göra fel, räkna långsamt, ge fel pengar tillbaka, för det står inte.

Men det gick väl okej ändå, slutade kvart i fem, sen hem o duscha, sen vidare till Kristianstad. Åkte till Willie, han möblerade om eller sådär och självklart vare jag som fick bära dom JÄTTEtunga lyften, EHE. Ne okej men ah. Kollade lite film, musik och sådär. Missade bussen tio över två så sov där, han skulle jobba så upp tio över åtta, WIE, inte helt pigg nej.

Drog hem till Hörby, sen till Angelie. Väckte henne, gick dit, sen gick vi och Alexandra till nåt nytt café som öppnat, köpte en baguett med kycklingfyllning som smakade som tonfisk. Åt halva, sen mådde jag inte jättebra, kände mig bakis, men jag har bara druckit coooola. Ah, sen hem igen.

Jag somnade på hennes soffa, hon tog kort, ÅH vad gullig du är när du sover, eller så, JO, "okej". Nej inte direkt va. Fy. Men sen fixade lite, stack till bussen och in till Malmö, köpte korv på pressbyrån. Bion som vi skulle se börja kvart över sex och vi var där väl en halvtimme innan. Den var verkligen asbra. Jag har ju läst boken, åh guuuuud vad jobbigt det var.

Han ska lämna henne, jag visste att det skulle komma. Har legat o läst o bölat som en jävla idiot. Så kom den scenen, han säger så jävliga grejer. Fick helt kramp i magen och det blev jobbigt att andas, WTF?! Hahaha. Fick helt panik, det kändes så jävla weird, försökte hålla tillbaks tårarna o sådär, för hade jag väl börjat hade jag väl låtit som en hulkande jävla gris eller nåt. Tittade på Angelica, hon skratta lite o sen skratta ja lite, försökte skratta mer, fokusera på annat, gosh vad jobbigt det var. Sen var det slut iaf. Filmen var riiiiktigt riktigt bra, åh. Se den föffan.

Nu är jag trött. Som en idiot. Jag bara hoppas sådär mest, åhå. Ja, för det gör jag. Miiiisis, hihihih. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar