onsdag 18 november 2009

Onstag


Och idag äre onsdag som sagt, känns helt okej va. För imorgon äre torsdag och då äre inte långt kvar till helg. Jobbat idag. På Källhaga, helt okej faktiskt. Börja halv nio och slutade halv tre.

Ska dit imorgon också, då börjar jag nio och slutar när jag inte behövs mer ungefär, ungefär halv tre-tre nångång.

SATAN vad det blåser, min blomma som hänger i fönstret gungar till och mitt fönster är inte ens öppet(såklart). Weird, sen blåser det också som in i bomben, så trött på sånt här väder, men dom sa att det ska bli finare till helgen great.

Fick ett ryck när jag såg en nice sida och köpte två voododockor, hahahaha sån fjant. Men ah, dom var så fina. "Roxy Heartstealer" heter den, men ah, köpte två likadana, fast en rosa/vit och en svart/vit. Så nu ska jag sticka nålar o skit i dom, eller.. eh nej, jag hoppar det. Jag klarar mig nog bra utan såna där hokuspokusgrejer! :'D Kan man hoppas.

Nu ska jag käka om maten nu är klar, för min mage avlider.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar