söndag 22 november 2009

Fittsöndag

Det var inte bra. Jag vet om det. Jag känner panik. Och det känns väldigt jobbigt. Söndag. Inget är upp, allt är ner, helt jävla nere är det. Jag borde inte. Varför gjorde jag det då? Jag blir knäpp.(-are). Fyfan vad jag hatar att jag inte kan göra något innan jag gör fel. Nu märks det. Jag fattar inte. Hur kunde jag vara så satans jävla dum i huvet? Vad fan gör man nu då? ÅH, jag HATAR HATAR HATAR det här. Som vanligt. Som förut. Som alltid. Jag AVSKYR det. Jag avskyr mig. Jag kan aldrig stå emot det. Jävla dragningskraft. Slutar alltid med att jag mår kukigt dåligt. Jag HATAR allt. Alla. Jag borde borde borde inte, skulle lyssnat på mig själv där innerst inne, som är aningen smartare än mig själv, som bara tror och tror, litar på, går på, är så jävla blåögd. Fan fan fan. Jävls skitdag, igen.

Back to usual. JAPP, nu äre same shit. Igen. Orkar inte.

Punkt jävla slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar