lördag 14 november 2009

Morgon, eller något liknande utan sömn


Oj, snart halv sju på morgonen och jag har inte gått o lagt mig än. Whatever, känns som lördagen blir sjukt lam anyway så. BoOoring, japp. Men får se. Kanske händer nåt PEWPEW som jag blir jätteglad över. Det där var mest bara skumt också kan jag tycka. Varför? Nu? Något mysko äre allt, det känner jag, men jag orkar inte lägga energi på det så det får va som det är.

Ovärd fredag, den 13e också dessutom. Men myskväll med syster, framför idol med chips och dip. Plus att hon kliade mig på ryggen, fint. Sen halv tolv drog jag till Angelie när hon kom hem från jobbet, kolla tv o sånt där tjejgrejs Drog hem sen med min nya kompis. Mer om den kommer nog inte.

Jag skulle bara önska en mk(myskompis). Palla kk. Det är väl inge, jag har en sån redan, en utan känslor, en man kan få va kär i och som man vet alltid kommer dela mina känslor, men en riktig person. En mk helt enkelt. Som man kan se på film med, skeda lite med när man ska sova o såna grejer. Helst en pojkvän men dom är ju helt omöjliga att få tag på nu för tiden, så man får väl inte vara kräsen. Sen ska man ju inte bli kär i den heller, för det kanske inte den blir i mig osv och då blir det mest jobbigt.

Så hej, en mk sökes, jag gillar månskenspromenixer, laga mat(fuck no!), fika, mysiga hemmakvällar, gå på bio och mycket mer, är du intresserad, hör av dig till 076*******. Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar