måndag 10 maj 2010

Tuffa tider för en drömmare


Helgen. Fan det är det enda jag skriver, är nästan helg jämt ungefär. FAST, nu äre måndag :C Tjugo i tre, fifan, do not want ungefär.

I fredes, tatuerade mig minsann, käkade på Graffiittttii med faster som följde med o kollade lite, på kvällen hängde jag hos mammi, kollade på Talang och film med chips och dip, det var fint. Sov på soffan, sen in i mammas säng när hon stack till jobbet vid sju.

Duschade o sådär, sen kom Joakim o hämta mig, till Ängelholm och fixade pizza, drack öl och CPmorgancola(cepemorganc0la ja), kollade film och sådär. Nice. Idag vaknade vi inte förrän fem.. FEM?! Haha. Sådär random tid, drack cola, kolla nån serie sen fick jag skjuts hem. Himla snällt, hade varit drygt o åka tåg o bussar o grejer, så det var nice!

Käkat lite pasta med skinksås och kollat Dear John, eller iallafall halva, nu orkar jag inte mera så det får va till imorgon. Ska jobba, halv två till fyra, lönt? Eh, ah. Jaja, whatever. Nu ska jag sova ungefär. Gotnat.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar