onsdag 12 maj 2010

Last words

Igår när mitt internet bara laggade med gprs-anslutning 'n shit skrev jag ett inlägg jag tänkte slänga in och så sparade jag det, here we goooo!!!

OMG, tårarna bara sprutar. UH. Not so nice, eller jo, filmen var himla bra, fast samtidigt jäkla seg. Men OJ, känslig_blondin.se ungefär. Dom pussades och var så jävla kära, GAAAH. Abstinensen finns där trots allt. In the back of my head. Ah, sen bah.. äh, kan inte avslöja någonting ungefär för då blir den skittråkig att se för er del, hehu. SE DEN, bara. Det är allt jag kan säga. Böla för min skull, tack, HEHE.

-

Blabla, några timmar senare. Halv fyra för att vara exakt. Borde sova, jappjapp, marsmars. Men det gåår ju inte när det finns så mycket bra musik att lyssna på. Tårarna bahhh sprutar nu med, för musiken this time, HEHU, faggot? Svar ja. Hehehehe, svinmesig alltså, men sån är jag, det får jag leva med. Ni också för den delen. Iallafall ni som valt in mig i era liv, HAHA. Eh ah. Så fint det lät, men alltså, ah, precis.

NU ska jag stänga av :C Uh, men ah, ska jobba imorgon, så godnatt. Sov gott. Dröm sött. TIGHTA DRÖMMAR SÅATTSÄGA. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar