torsdag 6 maj 2010

Pepp som en judegris såattsäga, OH, spermabannad


DANSA I SÄNGEN ÄR GREJEN ALLTSÅ! Äckligt vidrigt pepp är jag. DET är grejen. Lyssnar på Ape Rape Escape, mimar som en judegris och hoppar upp o ner o headbangar. FINT. Ja. Jättepepp till den 28 då jag drar iväg till Örebro och moshar och är jävlig.

Har nyss kollat film, "Tjenare kungen". Hahaha så B, men så rolig. Joel är ingen att klaga på heller måste jag säga, OH. Jag gillar svenska filmer. Dom är alltid lite halv-B, men ändå så roliga att kolla på.

NU, satte jag igång Adept också! Dom ska också till Yeah-festivalen. Alltså, jag kommer fan DÖÖÖÖ av pepphet innan alltså. WHOS THE CENTRE OF ATTENTION NOW GUUURL!!! Hehehe. Majgådd. Vill ha fredagen den 28e NU! Gärna 29 också!!! GAH. Peppeppeppepp.

Let's celebrate gorgeous!

Pung slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar