lördag 1 maj 2010

Crushcrushcrush

Nu äre kalas om två minuter!!!!! Eh ah. Kaninen fyller år, syrran bah "glöm inte presenterna". HEHU.

Världens jävla sämsta skitdag idag så det är knappt sant. Igår var random. Men det var okej.

Igår dårå, snackade med farmor en stund, kyrkliga tanten ni vet, inte alls nåt hum om att jag ens druckit en droppe alkohol sa; ha det så kul ikväll och bli nu inte för full. Hahaha, jag bara wtf? Men det var roligt. Vandrade till systemet och köpte fem öl och en cider, oseriös ftw. Sen handlade jag muffins på Lågpris och träffade Fidde där med massa kundvagnar.

Träffade på Andre vid bussen, sen kom Maria också, hej horbyfolk som ska till Lund. Hehu. Kom till Lund, mötte upp Nisse och vidare till Angelies jobb, Högevallsbadet och förfesta där när det hade stängt. Halv nio stack vi till parken, träffa Linda, Tott och Jessica. Sen till Ariman, kissade i buskar och sådär, sen någon RANDOM fest med medelåldern som min mamma ungefär, liiiite yngre kanske men några år ifrån.

Palla inte det så vi stack till tåget till Höör och jag och Angelie tog taxi därifrån och hem.

-

Imorse vakna jag av mamma som gapade o höll på att jag skulle gå upp och hjälpa henne att bära massa packlådor för hon skulle flytta, jag sket i det, för iförrgår och igår var hon så jävla sur och bitchig mot mig och sa att jag kunde hitta ett eget jävla ställe och sådär, att jag kunde skita i och följa med henne.

Så varför i hela jävle helvete ska jag då hjälpa henne att flytta som en jävla slav när hon inte ens FRÅGAR om jag kan hjälpa henne utan bara skriker att jag ska. Näh, så jag sov till tre, gick upp, åt middag med min jävla äckliga låtsasfamilj. Sista middan ihop eller nåt. Jag åt svinfort sen gick jag.

"Har du blivit av med hårborsten?" sa pappa. "Ja det ser verkligen så ut" sa mamma och skrattade. Jävla fittor. Hon har betett sig som en jävla häxa i en vecka nu. Idiot. Förut tyckte jag det skulle bli roligt och flytta, men fan inte nu. Pappa sa att jag fick bo här om jag ville och så blabla. Och det ska jag nog.

Sen förut började jag böla som en liten judegris. Jävla pain in the ass är alltihop. Efter ett tag kom mamma in och bara "men sandra vad ääär det? är du ledsen? är du sur på mig? vad är det? berätta? varför är du ledsen?". Dra åt helvete jävla idiot, sa inte så mycket, bara mm och nickade lite som en jävla liten fjortis. Hehu.

Sen börja hon fjäska, men du har ju bara legat i din säng blablabla, du kan flytta dina grejer lite i taget i veckan. Så sa jag att nätack, du ville inte ens ha mig där öht som du sa, hon bara men det var när jag var stressad över att få klart blablabla, fjäskfjäskfjäsk klart jag vill ha dig där, det har jag ju sett fram emot. ÄH, jävla skitliv.

Nu ska jag gå o kolla i hennes jävla lägenhet, fast jag inte vill. Och nu blir jag ledsen igen. Jävla horfittliv, dö.

Punkt jävla slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar