fredag 21 maj 2010

She felt it every day


Hahaha i onsdes. Måste berätta om min fina mat jag fick då.

Jobbade och stack sen till Lund runt sju och träffade Mattias aka Moses aka FiiskN. Vi promenixade runt i Lund, tjillade och sådär. Gick förbi sån thaimatgrej. Jag bah ÅH, gott. så jag tog ris, kycklinggryta och friterade räkor. Ah sure. Fick boxen, började gå vidare, gissa vad jag fick........ ris iallafall.. sen... friterad kyckling och VÅRRULLAR?! HAHAHAHAHA det var allt annat än det jag ville ha. Random snubbe alltså. Danskskånskturk eller något. Fattade ju verkligen NOLL. Hahaha.

Sen gick vi och satte oss, käkade lite, drack cola. Stack hem tjugo i elva. Sen igår jobbade jag, var på bibblan och låna böcker, hämta ut mitt paket från H&M. Två behåar, ett linne och lila strumpisar. IHI.

Idag jobbar jag, på Atos och ni vet... dötiden är grejen här. Ska nog sticka till Assars sen och köpa lite mat. Ligger ganska nära så hoppas jag hinner det på en halvtimme. Hehu.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar