tisdag 18 maj 2010

I could really use a wish right now


GAH, satan i gatan så glad jag blev när jag hittade låten jag var av med på SPOTTAN. Damnit. Fick en låt av Kevin, en sprillans ny, med Hayley Williams och Bob. SVINbra, really. Ja. Så fick jag ju virus, skulle bränna ut den men råka ta bort den istället. Ja jag lyckas med allt. Blev helt ledsen ändå. Men så sükte jag lite nu och så PLOPP så har den kommit in dääär. IH. Awesome text.

Kolla här; http://open.spotify.com/track/7ayGKkTqmx4zQVvbTGCCf6 There it is.

Nu ska jag sova, jobb på Atos imorgon. Källhaga idag, Aptiten på ons-tors. UH.
Imorgon ska jag kolla när lillesyrran sjunger på Hörby Kulturkalas, hehu. Sen ska jag spana på Ola från Idol. Hahahaha, kändisar i Horby, inte illa. Aha aha, okej. Ses, hörs, bajj.

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now


Punkt slut.

Ps. Bob är het också. + i kanten. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar