torsdag 13 maj 2010

Planket minus mig plus låtsastelefån


Skajpar igen. Ingen mic, *FAIL*. En n00b, en som rimmar på spermabanna, en burnande kille med eppa, en slida, en minderårig, en målbrottskille, en Malmberg och så jag. Ögonbryn, liggning, fappning, judedjur och så vidare. Ja, det gillar jag, men inte Horelai. Ska hämta min mic imorgon och sådär, inge kul o upptäcka att man säger något o sen bah.. BANG, du har ingen mic, nä just ja, ingen hörde mig. HEHEHEHE.
Vi har dessutom samma menscykel. HEHEHEHE. Fint.

Men ah, ska sovas nu, halv tre. HIHI.
Inge jobb imorgon. Sc0re.

Ska nog fika med Nisse litegranna, det ska bli fint. Planera lite till hösten. HEHE. Lägga in lite silikån i brösten. NAAH, skoja bah. Eller jag bah vene, men nej, onödiga pengar y0! Så ah, hejdo. Nattzki.

PUNG SLUT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar