måndag 3 maj 2010

You are the only exception

Nu ska jag göra en exclusive-list åt Tåmi eftersom han förut sa att Paramore var dåliga. Han hade hört en låt och den tyckte han var "kazz". DO NOT LIKE OKAY? Så nu samlar jag en fin lista, btw DU måste lyssna på alla. Sen ska du ändra dig och säga OMFG I FUCKING LUV PARAfuckningMORE okej? För fifan i helvete vad dom är bra och fifan i helvete vad Hayley är snygg. Så stfu 'n listen.

Ganska gay låt, men den är bra och musikvideon också.



Här då, min personliga favorit, UUUH, rysningar-som-fifan-i-helvete vid 2:46.


Och sen en jävla bra låt från nya albumet! Omnomnom.


Sista nudå, en lugn tjillidill-låt jag gillar som fan.


Sticken är såklart bäst i alla låtar, även här. Gillar nya musikvideon till "The only exception" minsann, hon är ju så snygg. Sweet. Här haru Phlippen, fan tarej om du inte säger som jag sa förut. HEHEHEHEEH.

PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar