fredag 28 maj 2010

Mot Sherwoodskogen


300:ade inlägget dårå, är jag dålig då? Hehu.

Tjugo i fyra, ögonen och min hjärna funkar inte ihop. Hjärnan börjar flippa ur, ögonen segar, magen är hungrig och jag känner lite stress med tanke på att jag inte börjat packa än. Halv fem ska jag gå och duscha hade jag tänkt, sen fixa klart det sista och sen gå till bussen tio i sex. UH, herrejävlar vad sjukt, JAG.. uppe? SÅHÄR tidigt? Sent? Hehu. PEPP.

PHLIPPEN IM COMING.. ah snart iallafall. Ska skriva det sen igen. SEN KANSKE DET REGNAR OCH ÅSKAR OCH SÅ LÅTER JAG MER OCH MER CP KAN MAN SÄGA, SÄGER PHLIPPEN!!! KÄNNER PRESSEN, FÖR PÅ SKAJP SA HAN VÄRSCHTA GREJEN!!! "OM BLÅNDI INTE ÄR SÅ KONSTIG OCH FLIPPAD IRL BLIR JAG JU JÄTTEBESVIKEN"!!! GAH, KÄNN PRESSEN, AH INTE PAPARAZZIPRESSEN DÅRÅ UTAN DEN VANLIGA PRESSEN, NEEEEEJ, INTE NÄR NÅGON PRESSAR SIN... AH, BARA.. PRESS FÖR SIG SJÄLV!!! GAH, HEHEHEHE. CAPSAR JAG? SVAR JA. HEHEHEHE, DET ER SO ROLIKT AT JAG MOSTE SKRATA SOM EN TREKANTI GOBBI!!! HIHIHI, PUSS.

Märks det att jag är störd? Märks det att jag borde sovit? Kommer det märkas? Svar ja, då kanske han inte blir besviken första dagen iallafall! HEHEHEHE. PUSS.

PunGt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar