onsdag 26 maj 2010

Ready, set..


Early To Bed. Dom ska jag se. PEPP som fifan.
I will hold my breath
And I'm trying to forget about you
So stop turning in my head


Social Siberia, ja, Jocke från Chemical Vocation, gillar't.

It's a short way to hell
The siren is gone
It's a quick breath to take
but thick air to breath


HerBrightSkies med dåva. Pepp, svar ja. Dom är nice, hotstuff, det med.
Cheer on
Another year, we survived
Cheer on
Another ghost across the sky


Adept dårå, ja, mitt kära peppband nummer 1, sådär ungefär.
Forever, it's just an empty word that often drowns behind the illusions.

Ape Rape Escape dåva, kolla Johan när han skriker och har sig, fint!
DIE MOTHERFUCKER DIE MOTHERFUCKER, ah.

Sen blire och se himla massa annat, hehu. Och vet ni vad... jag ska faktiskt se...

CHEMICAL VOCATION!!! Tror jag avlider lite inombords!!!

All there is, is nothing to see
And all we see, is everything to loose


NU, är klockan halv fyra, ska sova snart. Jobb imorgon också. Sen bangade jag jobb på torsdag för då ska jag nog träffa Oskar som kommer ända från Isbjörnslänet där långt upp i Svarje, han kommer till Skåne och grejer. Hehu. Ah. Så blire.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar