måndag 3 maj 2010

I think we have an emergency

Jahaja, försov mig så att syrran kom försent till skolan. Jag offrade mig att lämna henne så hon slapp gå upp så himla tidigt när jag ändå var hemma, men jag trodde pappa skulle väcka mig när han stack och han trodde att jag hade larm på. Så ah, men halv tio var hon iallafall i skolan.

Gick hem och la mig igen, pallar inte. Måndag, fan är det för jävla påhitt. Egentligen. Hade räckt med fredag, lördag, söndag. Ungefär så. Ska till mamma och hämta nyckel sen. Pallar inte det heller, men ska ta emot imorgon när hennes säng kommer så hon slipper sova på soffan. Hehu.

Jag vet inte när jag ska ge mig och börja vara som vanligt mot henne. Fattar hon ens? Ser hon att jag inte är som jag brukar? Hon kanske inte märker någonting alls. Usch. Får se. Jag vill ju inte bo här, men ved fan gör man. UH.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar