torsdag 30 september 2010

River en vacker dröm


Snart tre. Undra hur många gånger jag nämnt tiden osv. Kunde inte sova. Försökte. Failade. Ska försöka snart igen. Upp o jobba om tre timmar. No nice.

Har varit en sad kväll alltså. KOLLA, jävla humör. Var och vartannat inlägg här är antingen aspeppat eller asdeprimerat, helt jävla cp. Borde ta tag i mig själv och mitt skitliv. Försöka duger inte längre.

Men jag vågar samtidigt inte försöka mer, för ger man mer, har man mer att förlora, skulle inte palla det. Jag är för jävla mesig. Nice, verkligen.

Skulle gå i tusen bitar om det hände något som får mig att avlida inuti igen. Orkar inte att livet failar mig. Men det kanske håller på att ordna upp sig nu, we'll see. Vill inte veta, usch. Failar det, får man se tillbaka på det och skratta?

Ah, whatever, life's a bitch.

Godnatt.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar