måndag 20 september 2010

PussypoWWah

Igår vare party. Drog till Nisse runt halv sju, sen vidare till Emma på förfest. Det var fint. Vattenfall, jävla tjejdricka jag hade över sen jag fyllde år som jag fick ta med mig för jag sov längre än ett, men det gick ner åtminstone.

Tog taxi, INGEN DRICKA I TAXIN. Tur att Cecce hade en bra jackficka till min öl! Blev glad igen. Helt nyöppnad o grejer. SVINlång kö när vi kom fram, men vi kom in till slut. Dansade ihjäl oss o grejer, träffade på Anton och hade rejv på golvet med honom. Fick ungefär en meters extra space för att alla andra körde mesdans och blev rädda. Fint.

Sen vare slut. Slut på det roliga. Slut. Ja. Började gå hem till Nisse, sen fick vi skjuts dit och sov skavfötters.






Pappsi hämta mig idag och då körde vi iväg och hämtade en KATT!!!!!!!!!!!!!

Jag har blivit med katt nu. Med KATT!!!! Sinnes. Det enda jag velat ha överhuvudtaget. Så jävla mysigt. Tigerfärgad. Slänger in pics imorgon osv. PUSS!

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar