lördag 4 september 2010

Pardiii


Svinkul igår, verkligen!
Juden kom och vi drog till systemet och inhandlade fem liter vin att för"tära". Hem till mig och lämna skiten sen till Lågpris för pizza, partytutor, serpentiner, muffins, chips, plastglas-köp. Hem igen och käkade.

Skrev lappar med personer/kukar/vaginor/pokemonfigurer att ha på pannan och då ska de andra prata med mig som om jag vore den personen. Svinkul. Jag blev en vagina. Sen kom Sanne, Therese, Alex och Natha. Efter mycket vinande drog vi till Valvet och dansade ihjäl oss, jag och Therese kissade i vars en pissoar. Där satt vi o så kom det en snubbe och blev " :O " <- . Så fint.

Hem och sådär. Fortsatte hemma, sen kom Fidden och Stoffen, hämtade Juden och Therese och jag blev ensam. Kände mig skitensam och däckade bölandes på täcket. Patetiskt, svar ja. Vaknade sju imorse och "SHIT I HELVETE SKA JOBBA AAAAH", men var inte sen iallafall.

PUNKT SLUT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar