måndag 27 september 2010

I can only imagine

Ah wow, jag har en rygg. Ungefär.

Kan_inte_sova.com. Fint. Halv fem. iWin eller?
AHA. Kollat massa bloggar som den lilla slav jag faktiskt är. Kul att läsa, that's it. Värmt lite ost/skinksås jag fixade till igår med spagetti som jag råkade glömma på golvet så nu är det kallt och oätligt. Så well. No food idag alltså. Idag fyller Nisse år btw, GRATTIS KÄRA BRUNETTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart UEVSA, hell to the yeah. Hämta pass på torsdag osv. Hej.

Helgen har vart bra. Fredes vakna jag sjukt sent först. Drog till mamma och duschade o grejer, sen kom Tobias hit. Kunde inte hämta mitt pass+idkort utan päron så det blev lite "stackars_d00d_som_måste_spendera_helgN_med_bara_mig_här", men det blev bra ändå! En bag in box. Utan alkohol kändes det som. Drack ganska slött iochförsig. Kollade massa filmer. Med betoning på massa. HIHI.

Lär ha sett alla svenska B-filmer nånsin. Inte Hip hip hora dock, men det funkade utan den. Vaknade och var colasugen som en idiot i lördes, så ner till Bojerts för kaffe, cola, mackor. Nom. Blev lite klarare i huvet. Handlade mat osv. JAG fixade mat. Dock blev den lite fail, men ätbar åtminstone. Godare idag när jag värmde.. eller ah, det lilla jag hann äta innan jag glömde! HEHU.

Ja, danke fyr fin helg, nom.

Åh, sjukt o-klar i huvet atm. Min hjärna hänger inte riktigt med. Hej wall-of-text. POSS. Okej, borde verkligen sova. Pallar inte. Skeda täcket ungefär, hej. Godnatt.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar