onsdag 28 april 2010

The things I've let go


Jag och min lilla mamma på bilden där va y0.

Nu äre ungefär dags att sova y0. Imorgon äre iväg till Malmö med Angelie, hämta mobilen där, saknar dig. Och sådär. Sen ska piercarN kolla så den läker som det ska osv. Blabla. Tråkig info. Ja ja. Blabla. Äter lite chokola, det är fint.

Sen fredag, whaleborg, träffa Josse vid fyra, gå till nåt Block Partytjohejsan, öla, öla mer, sitta i stadsparken, träffa upp Angelie och Nisse, lär ju blir fullt överallt. Fint. Öla mer. Efterfest tror jag det blev. Jag gillar't, är pepp, jappjapp.

Lördag flyttar vi, alltihop ska dit då. Sen på kvällen tänkte jag göra något, ut eller något, eller kanske bara vina hemma med mamma sådär. Jag i min säng medan hon får sova på soffan för hennes säng kommer inte förräns på måndag. Haha, stackarN.

NU ska jag sova. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar