fredag 9 april 2010

Fading in dust


Komplex, åhåhåja. Dessa jävla komplex. Hela jag är ett komplex, nu ska vi se.

1. Näsan, den är krokig, för smal o nästippen är inte fin.
2. Pannan, helt för lång.
3. Ögona, för små, fula ögonfransar osv.
4. Munnen, för liten överläpp, för stor underläpp. Ler fult dessutom.
5. Ansiktsformen, fucked up.
6. Håret, B to the ooring som fan.
7. Boobiesena, to small osv. Uh.
8. Lovehanksen, not nice.
9. Rumpan, för liten, ful form osv.
10. Ryggen, inte som jag vill ha den.
11. Födelsemärken, usch.
12. Armarna, föööör smala, usch.
13. Fingar/händer, beniga, smala, blöh.
14. Benen, för smala, fult, inga vader.
15. Fötterna, usch ja, fast de flestas fötter är ekl.

Ja det var väl allt. OJ, det var visst ungefär hela jag :') Är missnöjd med det mesta som ni ser, därför ska jag försöka ändra på det som går. Gillar ögonfransar, lösögonfransar dårå. Det känns finare så. En gång lösögonfransar, alltid lösögonfransar? Ja ungefär. Faktiskt känner man sig bättre med dom på. Näsan? Not much to do, to bad med tanke på att den sitter mitt i skiten.

Håret? Kan klippa, ska färga o grejer. Vitt skare bli. Men ingen frisör fattar ju hur jag vill ha det. Tror jag vill va BLOND, men NEJ säger jag. Är redan jätteblond. Blöh.

Kaaan börja träna, jag ska. Med Emma. Så kanske jag får lite större armar o ben, men känns hopplöst. Är byggd så jävla klen alltså, usch, hate it. Skinny bitch, no nice. Tro mig.

Silikonpattar? Nejtack, vill ha större men vill inte va fejk öht. Så det blir sjukt svårt där va. Men jag antar att man överlever, men hade varit trevligare om jag kunnat vara nöjd.

Jahaja, that's it. Sådär bra mår jag över mig. Inget whineande, bara.. en översikt på hur det är enligt mig. Försöka duger, men jag orkar inte försöka tycka om mig själv, det är bara på låtsas. Kommer aldrig vara någons prio ett när det gäller utseende, det är bara att inse. För skulle man välja ut en annan tjej så skulle jag bara ligga tvåa, även fast personen kanske kanske tycker jag ser bra ut. Det känns lite sorgligt att det är så, men det kan ingen förneka, faktiskt.

Nu ska jag vara tyst, hejdo.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar