tisdag 27 april 2010

Maj maj maj


Ett litet specialarinlägg till min mesta läsare! Tåmi. En liten kileh från Örebruh som har flyttat till Horby, men bara ibland. Kör eppa, burnar på torget och äter inte kyckling ens en gång, men det är okej. Det är juh Tåmi. FniZz. Sen har vi nästan likadana hår med.

Snaaart, det jag inte orka skriva igår ens, så ska jag upp til Örebruuh och leka med Tåmi, Johan osv. Sen ska vi dricka öl och gå på Yeah-festivalen. Kolla fina band och kaanske kaanske bo på hotell om Tåmpi fixade det. ÅH, hotell, det är det roligaste jag vet så det ska bli fint. Hoppa i sängar och hälla öl i tv'n. SEN, ska vi två ha en fin wall of death, mosha ihjäl varann osv. FINA grejer. PEPP som en liten judegris TEBEHÅ. Hehu.

NU ska jag på picnick med Emma, hehu. HEJDO.

Punkt slut.

1 kommentar: