lördag 3 april 2010

Harder, better, faster, stronger

Keep holding on säger hon. Om jag inte vill då? Vad hade hon tänkt sig då? Jo, släpp det din jävla fittjävel hade hon säkerligen skrikit till mig. Jag bara tror det. It's fucking complicated. Ja det är det minsannodah.

Skajpar igen. Dom er knasika. Prattar soher hella tin. Eller skrivver mäsht.

Ska jifta mäj meh Phlippen, är ihopp nu o så. Ska bo po en gord ihopp sen när vi blir vokzna o ha minigrisar ock alpakor. Ska even ha en finsktalande negerpojke som hetter Ching Wang Dong eller någe i den stillen. Han kone ike svarra på det dera, fast no lesta jag på skajpen endo så sådera hete han.

Va sa Ana no ondra jag. No ere natt o jag ska dygna. Ska opp o dosja vid sju o sen okka pilen med Ema klokan åta. Sjoopa i Malmo en stond o sen hem o eta midak hos mormor tro jag sen till jegers HIHI. POWS.


Punkt slut.

2 kommentarer:

  1. ELSKAR DIG OK VÅRAN BARN PO GORDEN

    SvaraRadera
  2. EN ANONYMM SOM ELSKAR MIG, DET JILAR JAG! HIHIHI

    SvaraRadera