torsdag 29 april 2010

Får jag låna nyckeln, Ann-Marie


Ni är väl för söta ni. Uhu.

Idag, fin dag. Vaknade, fixade, packade lite mera, stack till Angelie, vidare till banken och fick Bank-ID igen, sen datorn formaterades om och sådär. Tog bussen till Malmö, hämtade ut min mobil, skitmobil, do not want, men ändå, nu har jag två. UH.

Tog en buss till Triangeln, in och kollade piercings och sådär, men eftersom min inte läkt än så får jag vänta o köpa smycke, uh. Ville ju ha en ny ring, kanske inte o sätta i dirr men ändå.. HA. Hehehe, ska ha en silvrig hästsko. Tror jag ska ha samma size som denna, ganska fint med liite större ändå. Och lika bra o ha det så man inte ångrar sig och tar en mindre och så POFF har hålet krympt. Do not want.

Där inne träffade vi på Maria och Sandra, det komiska var att Maria skulle hem till Angelie senare och att träffa på dom just där var lite weird. Shoppade lite... TILL. FAN, jag ska ju inte. Som jag sa i lördes, men ah.

Två tubtoppsbh'ar, limegrön o chockrosa sen en leopardklänning från Carlings. Åt på Chinabox, sen åkte vi hem. Gick till Angelica och blev sminkad av henne, fotade lite och sådär, runt ett stack jag hem och nu är jag här. Kvart över tre och imorgon ska jag jobba. UH, do not want, men snart fredag iallafall.

Ska sova nu, blehbleh, g'natt, PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar