tisdag 6 april 2010

Inte hittat vad jag letat efter


Givande måndag, faktiskt. Först tänkte jag dygna men kom på att jag inte sovit mer än fyra timmar på tre dygn så jag la mig vid halv sju imorse. Upp halv två och sen städade jag som fan, runt fem mötte jag upp Angelie och vi gick o handlade på Lågpris, HEHEHE, köpte ett nytt liv o så, fick två för ett.

Gick hem till Angelica sen, såg film, käkade kyckling med ris o currysås. Sa hejdå till Amadeus(katten) som skulle flytta till Angelies mamma och pappa på landet för han är SKITdryg och kissar i hennes fåtöljer. :c Euw ungefär.

Sen kolla vi film och sen stack jag hem. Plankat lite och sådär. Nice eller. Ungefär. Sett lite Vampire Diaries. Fint. Och nu ska jag sova. Atos imorgon, BLÖH. Orkar inte.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar