söndag 4 oktober 2009

Söntag

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina nattliga samtal på msn.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som fan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Käkade tror jag.

Det sista du sa högt: Elda sen ikväll tack.

Det senaste någon sa till dig: Ska vi kolla på film ikväll?

Vad har du druckit idag: Mjölk.

Vad var det senaste du åt: Pasta med köttfärs.

Vad var det senaste du köpte: Chips, surpriiise!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: BLÅSER som fysatan!

Godaste glassmaken: Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes.

Sover du tungt: Mjohorå.

Drömmer du mardrömmar: Ibland.

Trivs du med ditt jobb: Ahrå, det är okej.

Favoritklädsel: Rutiga bralls, tshirt, hoodie.

Favoritlåt just nu: Sum 41 - Open your eyes.

Vad ser du om du tittar till höger: Min klädhög på golvet.

Vad gör dig glad just nu: Musik.

Vad ska du göra härnäst: Få kladdkaka hade jag tänkt.

Höger eller vänsterhänt: Högerfot.

Humör just nu: Skrattar som satan.

Favoritgodis: Choklad.

Kläder just nu: Mjukisbralls, tshirt, hoodie.

Sommarplaner: FESTIVALER, utomlands.

Hur många kuddar sover du med: Tre.

Spelar du något instrument: Gura sådär.

Morgon eller nattmänniska: Natt som fan.

Vad är viktigast för dig: Att andra runt mig mår bra.

Är du kittlig: Som fyfan i helvete.

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: Kräfta.

Äckligaste insekten: Geting, spindlar är ju inga insekter, blöh.

Längtar du mest efter just nu: En bf, kladdkaka, chips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar