lördag 17 oktober 2009

B

Första gången
... Jag kysste en kille på riktigt? Hm, i femman.
... Jag var tillsammans med någon? Ehm, fyran/femman.
... Jag gillade någon på riktigt? Två år sen ungefär.
... Jag grät för en kille? Oj, det var inte så längesen :$
... Jag var kär? Två år sen där med.
... Jag hade sex? Var väl sjutton I think.
... Jag drack alkohol på riktigt? Femton, eller så.
... Första gången jag var riktigt full? Femton.

Har jag
... Sårat en killes hjärta? Yes. That sucks.
... Strulat med en tjej? Nej fan.
... Någonsin fått känslor för en bög? Haha nej.
... Tittat dig i speglen och tänk "Vad ful jag är!"? Mhm.
... Tittat dig i spegeln och tänkt "Vad snygg jag är!"? Nån enstaka gång.
... Någonsin snott någonting i affärer? Nja, en dukhängare när jag va sju.
... Någonsin snott pengar ur mammas plånbok? Nej.
... Kissat på mig någon gång? Liten väl. Eller ah, igår fan.

Gillar eller hatar
... Färgen rosa? HATE IT.
... Färgen svart? Phett naiz.
... Färgen blå? Funkar.
... Lesbiska? Nejtack, men ah, dom kan väl få då.
... Bögar? I LÖÖÖV'EM. Ge mig en bögkompis tack.
... Hippies? Haha naaajz :'D
... Fjortisar? NEJ, NEJ och åter NEJ. DÖ.
... Emosar? Haha föffan, man kan inte va musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar