onsdag 7 oktober 2009

01.-->02.55

"01.-->02.55" - Ah, började skriva rubriken vid ett, haha. Seg som fan är jag.

Ligger här och lyssnar på HåkanKråkan, han är ju så fin och det var så längesen. Han och jag passar bra ihop minsann. Blev sjukt sentimental förut, det känns fortfarande, men ah, bättre nu åtminstone. Saknar Måns som skatan i gatan, han var så jävla underbar. Fan vad jag underskattade den lille tjockisen ibland! Men fyfan vad jag saknar när han låg bakom min rumpa när jag tittade på tv, bär honom hur länge man ville(orkade). Bara ha honom på magen och mysa. ÅH, nu blev det jobbigt igen. Hejdå Månstankar.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tagit disken, hämtat syster från hennes kompis, dammsugat, eller om man säger dammsugit? Nej, jag vet inte. Käkat, varit allmänt nere idag, dåligt humör. Jag vet inte, men ändå är jag glad emellanåt. Ska väl till ams imorgon iaf, alltid nåt. Usch, så jävla segt är där.

Helgen, får se. Inget helt bestämt än sålänge, öppen för förslag! HAHA.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar