onsdag 28 oktober 2009

Glad som en liten låda med smilegropar


Jag är så glad idag och nu lät jag som en liten gris, NÖFF. Hehehehe. Svinglad nyss faktiskt. Blev paff. Men ah, det är väl ingenting egentligen, bara PHETT roligt va. Hahahah, och hawt o grejer med, RAWR.

Iallafall nu ska jag sluta flippa ur och sådär.
Idag jobbade jag, tolv till fyra. Sköna tider minsann. Städar nu denna veckan. Måndag&torsdag, sju till fyra, städar på två ställen. Tisdag&onsdag städar jag bara på det stället jag städar på sist dom andra dagarna. I köket där jag jobbar som ekonomibiträde annars. Sen fredag tog mamma ledigt så jag får ta hennes pass, kvart över sju till kvart i fem, i köket, inget städ, YES.

Hm, på fredag blev jag medbjuden till Phil i Lund på halloweenfest, utklädnad osv. Och jag har inte en enda möjlighet att åka iväg och handla. Jävla skitby man bor i, men jag får se om jag kan hitta på nåt, har en plan iallafall så det blir nog bra.

Lördag, först förfest, med utklädnad där med, oj. Får väl köra samma grej där, kommer inte va samma folk ändå så. Sen vidare till Martin&Simons 40-årsfest, nicenice.

JAG ÄR GLAD. Hahahaha förstår ni hur bra det känns!

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar