måndag 26 oktober 2009

B-b-b-b-b-b-b-blogg


OPPDÄÄÄJT. Eh. Ah.

Here we go, min lördag/söndag.
Lördagen sög, eller iaf fram till spelningar grejer, ungefär alla bangade ur på Adept/Marissa Burns Trey och Dead By April i Malmö, på KB. Eller ah, Kevin & co skulle dit såklart, men hatar o snylta efter folk. Iallafall.
Dagen börjar med att jag nästan försover mig och missar systemet vid ett, men hann in precis. Såklart var Black Tower slut, så jag köpte en J.P Chenet som jag har druckit innan men såklart fel sorts J.P. Den sög, men vad gör man inte för o bli varm i den kylan?

Drog hem till Angelie, umgicks när hon fixa sig till Ladies Night. Drog till Shell, med min kod jag fått av Kevin som fixat o betalt min biljett eftersom jag inte kan det kom jag på. Det klödda först, tänkte wtf, inte en grej till som går fel, men det gick till slut. Gick hem i regnet. Duschade, käkade, börja vina för MIG SJÄLV, assum, verkligen. Satt o hade en timme på mig, chilla som faaaan. Kom på fem minuter innan vi var tvungna att dra att shit vad klockan gått fort, fixade mitt hår på fem jävla minuter, det blev fucked up.

Mamma körde mig ner till bussen, tog ut cash och åkte. Var framme i Malmö tjugo i sju. Dom andra dudesen skulle inte komma in förrän vid åtta, KUL. Kom på världens sämsta grej ungefär. OJ, jag glömde visst biljettjäveln hemma, ojdå. Inte helt klockrent, nej.

Väntade, pratade i telefon mesta delen av tiden. Slapp va ensam minsann iaf där. Sen kom dom vid åtta, drog in, fick betala IGEN. Hängde in grejer, Marissa börja spela, inga låtar jag kunde, så vi satte oss ner o dom börja öla. Jag blev sugen jag med, men hade ju hängt in pass o grejer. Så fick hämta det, blev helt sur. Sen köpte jag en öl. Då börja Adept, så jag tog väl halva ungefär. Dom andra satt nog ner tror jag. Jag blev ganska rejält full där.

Satte mig ner näre inte va låtar jag kunde och till sist kom såklart WHORE-låten, jag sprang upp o moshade som en idiot. Helt galen, haha. När Dead By April börja lira kom grabbsen också upp. Jag flippa som fan. Brydde mig inte om att jag inte ens tycker att dom är så bra, kunde alla låtarna o hoppade runt som fan. Fick mens ur näsan, ramlade nån gång. Men det hör till.

Sen vare slut. Tog grejerna, drog vidare nånstans. Gick aslänge men jag märkte nog inte det direkt. Tror stället hette thank god it's friday om jag inte minns fel? Träffade nån kille som tog med oss in där bakom, vipgrejs o sådär. Kevin bjöd mig på nån SVINGOD grej, med typ, kalua, glass?, chokladploppar?, osv, SVINGOD, verkligen. Men jag fatta inte riktigt att han köpte en åt mig med så jag smakade bara på den. Otacksam där ja.

Sen var klockan ett eller halv två så vi drog till stationen och dom skulle ta buss hem, jag åkte med o hoppade av vid konserthuset. Skulle vänta en halvtimme, pratade i telefon. Hoppade på bussen vid två, pratade i telefon hela vägen hem, fint. Mamma hämta mig på torget, åkte hem o planka lite(nerd, ohyes). Sen somna jag, däckade? Vet inte.

Söndagen är ganska ointressant. Åkte till "Spången", nån restaurang nånstans o mötte upp farmor&farfar, kusiner med familj o deras mormor&morfar, buffé där. Åt så jag dog ungefär. Vi käka i två och en halv timme, damn min mage. Sen hem till dom o tror ni inte hon bjuder på tårta? Herrejävlar. Farfar fyllde 80, iaf. Gratz osv.

Idag har jag jobbat. Det var allt. Herrå.

If holding hands is too descret
Let's make out in the middle of the street


Älskar den låten, anteckna, bra, tack, hej.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar