tisdag 20 oktober 2009

Booooooooooooooooooring niiiite

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
Din idol.

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Tjips.

3) I ditt senaste sms står det?
"Jaaa dig bredvid mig, på pussavstånd."

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Adept - At least give me my dreams back you negligent whore.

5) Var är din pv/fv just nu?
Har ingen jävla bf, hade jag haft, hade han vart här.

6) Välj ett ärr på din kropp?
Låret, ibland är man full och leker med skogen.

7) Vilka är dina favoritfärger?
Svart, röd, vit.

8) Vilka i ditt liv litar du på?
Angelie, Emma och Nisse.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Bob-Magnus.

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Shit, skulle undra vad personens ögonfel var, men ofc, bli vääääääldigt glad va. Phett rörd.

11) Hur ofta svär du?
För ofta.

12) Litar du på alla dina vänner?
Ja, det gör jag, dom där bästa.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Nej, jag tror inte det, HAN kan väl flytta till mig va.

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Ibland, men ändå inte.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, lögner, våld osv.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
HM, Alex? Hahahaha :'D

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Rolig, lätt att umgås med, social, trevlig, ärlig, säga sina egna åsikter o inte bara hålla med för sakens skull.

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Hitta en bra bf och slippa vara med fler äckliga as som bara förstör mig.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Familj och vänner.

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Ohyes! Man kan ju alltid hoppas.

21) Var togs din profilbild?
I mitt rum.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Nästan-gbg och det där roliga snart, himla fint blire nog, hahah o vsg va!

23) Vem känner dig bäst?
Jag själv.

24) Vad är helgens planer?
Kolla Adept+dom andra, få med Emma. Plus Kevin o co. Få hit confessan så vi får ses också. Sen födelsedagskalas, äta ute o sådär, fira farfar.

25) Vad har du på dig just nu?
Ett linne. Hehe.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
Nej?

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?
Yes.

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig sova. Ska jag bli ännu smalare eller va!

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
KVÄLL, lätt.

30) Finns du där för dina vänner?
I varmt och kallt.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Ja, dom jag känner eller helt nya.

32) Har du lätt att förlåta andra?
Beror på vad dom gjort mig.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Hahahah nej jag tror jag hoppar det faktiskt.

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nix, alla bara sover nu.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nej det tycker jag inte.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Vet inte, dagen har nyss börjat men man kan alltid hoppas.

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
NO KIDDING, såna där frågor gör inte saken bättre. Dooh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar