lördag 17 oktober 2009

Blogg en dag, eller natt


Blir väl mest flipp, jag är döende ungefär. Phett fin fredag, eller ah, helt okej. Vaknade klockan tio, trodde jag sovit ett dygn :s Varför? Vene, okej. Bra att fråga och svara själv. Jobbade idag, som jag gjort två dagar innan det. På frosta, förra låg/mellan/högstadieskola.

Träffade Christina, min gamla svenskalärare, hon är så snäll! :'D Sen Mats, gamla So-läraren. Mattanterna som är där nu var där när jag var liten. När högstadieeleverna kommer känner jag mig mer som en elev än som personal. Ser ungefär ut som femton sådär så.

Sen hem vid halv fyra. La mig i sängen, var cptrött. Drog iväg till Netto och handlade. Present till mamma imorgon för hon fyller år, grattis till henne :'D En bok och ett asfint ljus. MHM, fantasi har jag, really. Ute i senaste laget också, som vanligt. Köpte med mig chips och pepsi och dip, trodde jag. Köpte gräddfil, på vägen hem kom jag på att jag glömt dipmixen, jävla jag. Så det blev bara chips och får spara gräddfilen till en annan dag.

Okej, sen satte jag mig vid datorn, började käka tjips som en galning. Simon ringde, det var fint förutom att bådas täckning sög. Sen kollade jag idol med mamma och syster, det var fint.

Niklas, Rabih och Eddie är lätt bäst. Mariette brukar va grym men idag var hon tråkig. Nu vet ni det. Erik är ju också grym sådär. Men ah, Niklas är så sweet, nya Johan P? HAHAHAHA, /dör.

Upp till datorn, började äta chips igen, men satan vad det tar emot i magen alltså. Har nästan ätit upp hela påsen, typ femton chips kvar av en 300 grams påse. Jag måste trappa ner alltså. FO SHO.

Aha, ja okej. Nu orkar jag inte skriva mer, hejdå Mickäääh! :'D

At least give me my dreams back you negligent whore.

Punkt slut.

2 kommentarer:

  1. Haha, aaw! :D Massor med superfin läsning juh! Taack Sandraaääh! ;*

    SvaraRadera
  2. Hahah ja men ibland så! :'D Du får fixa din nu! :'D

    SvaraRadera