tisdag 28 juli 2009

Tisdag


Okej, folk som tycker för mycket om sånt här, läs inte, jag menar det. Jag skriver på natten när jag tänker alldeles himla mycket och känner mig mindre bra osv. Det kommer bli whine som fan ett tag framöver, jag tycker inte ni ska läsa, kom tillbaks om nåt århundrade eller så, bara inte nu. Ni får inte tro saker. Jag är bra glad utåt. Bara himla irriterad på folk i allmänhet. Jag skriver, det känns lite bättre föt the moment.

Folk bara säger saker. Tomma meningslösa ord. Som egentligen inte betyder någonting egentligen. Varför kläcka ur sig saker man inte menar? Vad fan ger det. Inte ett jävla skit. Man bara sårar. Varför inte bara hålla käften och dra. Sluta med det man håller på med. Sluta låtsastycka saker. Berusade av känselkänslan. Det slutar bara dåligt. Varför kan ingen bara inse det. Finnas eller försvinna från mitt liv. That's it. Så svårt kan det fan inte va.
Men life's a bitch.
Sug kuk allihop vetja. Det är ni säkert alldeles bra på. Eller slicka röv. BLÖÖÖÖH!!! Fan ta allt. Sluta låtsaaaaaaaaaaaaas!!!

Punkt jävla slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar