söndag 19 juli 2009

Hehehe


Och idag fyller jag 20. Gammal jävel nu och får gå på systemet, men va äre för mening o fylla 20 på en söndag då? Aja. Får stå där när dom öppnar imorgonbitti o banka på dörren.
Men fan, jag jobbar o sånt. Damnit.

Igår. Firade farmor en stund först, sen kom Nissi o hämtade mig sen körde vi till Angelica för inflyttningsfest. Började pimpla mitt vin osv. Lagom mycket folk, hade faktiskt himla roligt. Drack två jävla liter vin så ja, jag blev asfull. Fattar inte. Jag borde blivit däckad som in i helvete. Brukar bara tåla en 70is annars vafan, men aja.

Vid tolv hoppade Angelie på mig osådär, det var fint. Jag fick nån grogg av någon och ja, vad fint. Jag o Joyo däckade i Angelies soffa, den var inte stor ska jag säga. Mina skor blev uppkastade på taket lite och festen spårade väl ur rätt hårt, men kul som fan hade jag. PUSS va.

Snart käka lövbiff <3 Åhåja.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar