onsdag 29 juli 2009

Listosvhehe

JAG VILL LEVA! Oh, fan vad fint det var innan idag. DAMN. Varit orolig i ca en månad nu, och finally, got the answer. Sen en vecka kvar till nästa svar, så det ska bli skönt o hoppas på ett bra svar.

Riktigt jävla awesome låt, faktiskt.

Jag har insett att min senaste kyss: var med en kille. Surprise?
Jag pratar: För mycket ibland.
Jag avskyr när folk: Säger saker dom inte menar.
Min bästa vän är: Emmsi.
Min första vän heter: Emmsi.
Kärlek är: allt, allt är kärlek, det vet ni väl.
När jag borstar tänderna: kollar jag i spegeln o gillar det inte.
När jag lagar mat: smakar det kanske inte alltid klockrent.
Jag tänder på: Fina ögon, snygg rOmpa, stilen, läpparna. Allt i ett bara.

Jag är rädd för: Känslor. OH vad djup jag lät, eh.
Den värsta känslan är: När man bölar helt ensam.
Den bästa känslan är: Nykär som fan, lätt.
Jag är bäst på: Att tänka för mycket?
Jag är sämst på: Ta tag i saker.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Pippifågel.
Min mobiltelefon är: SEG och värdelös, men nästan ny.
När jag vaknar på morgonen: Somnar jag lite till.
Just nu tänker jag på att: Jag vill göra något bra i helgen eller nåt.
Bebisar är: Bra och dåliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar