tisdag 14 juli 2009

Nystart här osv


Sådär ja. Har tröttnat som fan på noggen, den är fan mest bara seg. Bara ett inlägg som syns osv. Allmänt tråk, så lets go blogspot istället. Ni kan försöka ignorera mina andra inlägg före dom som följer va. Fjortis in löv, eller hur det nu var. Who knows.

Igår var fint. FÖRUTOM.. somnade halv fyra, skulle upp halv sex, så två timmars sömn, bra jobbat blondinjävel. Men ganska fint iallafall. Slutade elva, sen träffade jag Angelie och vi kirra kebabtallrik till mig, kollade Hip hip hora och Romeo&Julia och blev kära i killarna där. Dom är ju för söta ja. Sen åkte vi med hennes mamma och storhandla. Hem till henne igen och lagade pasta med köttfärs/champinjoner/majs. SVINGOTT men mätt var jag iaf. Sen fruktsallad och lite sådär. Fin dag, jappjapp.

Idag jobbade jag också. Sju till elva igen. Efter det drog jag hem till mormor och käkade mackor, massa jordgubbar med glass och var allmänt social. Hon är så rolig. Hon träffade en kille ett bra jävla tag, eller.. gubbe. Sen bara palla hon inte han, så hon dumpade osv. En vecka senare ringde han o fråga hur det var med henne o hon bara, jotack det är jättejättebra. Han bara, vad sa du att det var och hon bara, det är så himla bra. HAHAHAHAHA, hon såg så nöjd ut. Sån diss. Man måste nästan höra henne alltså. Aw, mormor <3

Iaf, slut i rutan.

Punkt slut. (Inta glömma standard föffan iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar