lördag 25 juli 2009

Partii


Jag är för jävla dum i huvet. Så jääävla klantig. Igår då. Jag och Joyo drog till Lina för förfest, det var trevligt. Drog in till Krstd, gick in på Banken, köpte öl, köpte öl, köpte öl. Som om jag behövde mer, eh. Dansade osv. Träffade Willie, vi badade i en SJUKT äcklig.. å? Damm? FLOD? Eh ja, nåt skabbigt vatten iaf. Däckade i gräset där och vaknade runt fyra eller nåt. Dyngsura kläder som låg i daggräset typ, fresh. Sov osv. Nu kommer det värsta då va. GLÖMDE MIN VÄSKA PÅ EN BÄNK UTANFÖR. Kom på det imorse. Hela mitt liv var i den. Bankkort, nycklar, id-kort, pass, cash, Joyos nycklar och brills. MIN PLATTÅNG! Eller ja, den var kankse inte viktigaste osv, men ändå.

Allting vill bara gå åt helvete. Ringt o anmält det, drog o kollade på torget. Hittade mitt pass i en buske och min ögonskugga. Eh, mitt liv är räddat? Nej. Måste byta lås på alla dörrarna i huset. Gissa om mina päron är överglada va? Nope, det vill jag inte påstå, nix. JAG HATAR MIG SJÄLV, som in i helvete. Aldrig mer dricka? Man borde fan fixa sig nykter nu alltså. Eller bara veta gränsen. Jag vet, men svårt o hålla, det är gott o öla o vina o allt. Äsch. COLA någon?

PUSS.

Punkt slut.

2 kommentarer: