måndag 27 juli 2009

Måndag.

Åh herrejävlar. Det känns verkligen som mitt liv is over for real alltså. Helt totalt tom i huvet. Vill bara försvinna sådär svinjävlalänge. Trött på mig själv och allt som hör till. Allting kommer gå åt helvete och jag känner det på mig. Efter ett tag sådär så kommer jag inse det. För tillfället vill jag bara tro något bra, men det kommer inte bli bra, hur mycket bra jag än tror.

Innerst inne känns det som att jag vet, men jag vill så gärna bara. Det är det enda. Jag lyssnar inte på mig själv och vill inte se det dåliga, men det är nog fanimej dags nu. Jävla skit.
Vad fan i helvete ska jag göra, det här fram&tillbaka gör mig knäpp bara.
Sånt jääävlans whine här dåva, men vart fan ska jag annars whinea, fyfan i helvete då. BLÖÖÖH. Blir bättre snart hoppas jag.


I'll wait for you, but I can't wait forever.

Punkt jävla slut osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar