onsdag 15 juli 2009

I en liten värld


Det är svårt att fortsätta tro eller känna faktiskt. Hur ska detta gå? Inge bra känner jag. Då hade det väl vart något. Men så är inte fallet. Damn, jag blir knäpp i huvet av att tänka på det, men jag kan inte sluta. Min mage gör asont och så kul är det faktiskt inte. Försvinn. Helt.

Idag, inte mycket, packa för imorgon. Ångrade mig, ska hänga med päron+syster till Kolmården. Checka lite animals och bo på hotell. Fick ett ryck, men nu har jag ångrat mig iallafall. Skönt att va själv hemma. Fast ändå inte. Tråkigt när det är torsdag och vi kommer ändå hem på fredag så inte så länge heller. Ovärt. Vaknade tolv idag, det var skönt.

Nästa vecka jobb, sju till fyra. "Kul". Aja, pengar iallafall, tjänar bra som fan tycker jag så jag är nöjd.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar