fredag 31 juli 2009

Fretag


Och så var det fredag igen. Upp sex, sen börja jobba sju. Sjukt segt är det, har frysit som fan mest hela dagen. Sen bara plopp så luktade jag svett. Hur fan går det ihop osv. Kom hem, hände inte alltför mycket, pappa hade fixat tacos bara. Käkade som fan. Såg en påse sourcream&dill i skåpet också.. hehehe, kan den va till mig? Dom vet att jag avgudar den smaken såatteh.
MÅSTE BETALA MINA RÄKNINGAR NU! Shit, sista dagen. Måste kalla på mammi. JA, jag behöver hjälp med det, men jag betalar dom iallafall själv nu.

Det här lät fint faktiskt, "Jag vill vara så oändligt kär att inget annat i världen finns till.". Aw, man blir ju helt glad. Fan vad fint det vore, jappjapp.

Nu ska jag kolla om det finns någon bra film och glo ihjäl sig på. Annars får jag väl se "I taket lyser stjärnorna" idag igen. Såg den inatt, aw, så fin och så fruktansvärt jävla rolig. Haha. Good work Sweden för en gångs skull. Fine, inte sådär BRABRA, men bra för o va svensk.

I feel you.

Ha det bra osv, lala.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar