onsdag 10 februari 2010

You are so beautiful


Jag känner mig seriöst som T16 igen, på nytt. Hur fail är inte det. Eller, om man fattar vad det gäller så är det kanske inte så fail ändå. Jag är nöjd. Bara det inte blir repris igen så. HM. Let's hope not.

Idag har varit störtslapp. Kunde inte somna, SURPRISE. Däckade väl åtminstone runt fem. Upp o gjorde ingenting, käkade, datorn, mejlade lite ams o grejer, sen käka igen. Drog med systern som sagt till Netto. Sen såg jag filmen och EH JA vad värd den var alltså. Lovar. Se den!

Nu ska jag sova iallafall, upp åtta, duscha o sånt skit sen vidare till Arbetsförmedlingen, hem, tjilla. Vidare till Kristianstad för o kolla lägenheten jag snackat lite om. Hoppas på det bästa. Sen förhoppningsvis träffa Willie efter det. Good day osv.

NU, ska jag försöka avsluta osv. PUSS.

The ways you made me feel alive.


Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar