torsdag 4 februari 2010

So hold my hand and never let me go















Känns lite bättre idag. Kan vara för att jag sitter på jobbet och slipper va hemma. Trodde jag skulle gå under på vägen hem igår. Så skönt att slippa umgås med mina päron, även fast dom ringt mig femtio ggr på tre dagar så jag fått spel.

Slutar halv fem idag, sen ska jag skynda mig hem o duscha, fixa mig och dra med bussen till Malmö, sen in på Bodoni för ölning med Josef och company. Kolla band där, dom började åtta tror jag, sen spelar Stoffe och dom nångång. Efter det blire reggaenånting, så skaka rOmpah lite och sådär.

Imorgon äre liite jobb, kommer iallafall upp tidigt, slutar tidigt. På kvällen vet jag inte än, men får hoppas på något åtminstone.

Lördag ska jag sova länge, käka OMNOMNOM, vet inte vad riktigt än sen till Kristianstad o vidare till Willie. Omnomnom.

Söndag, tjilldag, hemma. BLÖH.

NU ska jag jobba klart lite iallafall, inte för att det är så mycket men lite smått åtminstone.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar