fredag 19 februari 2010

Livrädd med stil

You make me go nutz. It's freaking me out. Don't like it, not at all, and yeah, I know you adore my english right now. I spell like a fucking faggot, and it's because I AM a faggot. To bad huh, NO, let's stop this shit. Undras hur många grammatikfel o stavfel jag drog till med där.

Jag orkar faktiskt inte mer. Det är sant. Ändå fortsätter jag. Kommer bli världens krash sen. Och ingen förstår. Vill bara dra åt helvete, jag själv, sådär fint sagt. Avskyr det här. Vill göra detsamma egentligen med.. ah. Jag vet inte hur mycket jag kan nämna. Skiter i det. Nu går jag och lägger mig och sover. Drömmer någon mer mardröm igen, känns fint.

Imorgon ska jag åtminstone till Malmö o shoppa med Josef, fika o så. Sen hem o äta mig tjock som ett jävla monster på chips o dip. Tröstäta som ett jävla offer ungefär.

PUNKT SLUT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar