måndag 8 februari 2010

Like waking up all alone


Nu är denna helgen slut. Återigen, en helg har gått, tragiskt. Men det kommer nya, får vara glad för det lilla åtminstone.
Min helg har iallafall varit himla bra, så jag klagar inte.
I fredes, fast det har jag kanske redan skrivit? HM, minne som en jävla minigris med världens minsta hjärna ungefär. JAPP. Tjillade med systern iallafall, kollade lite film sen på kvällen och hon kliade på min rygg, JA. Det är så fint.

Igår, lördes iallafall. Tog det lugnare än lugnast när jag vaknade. Käkade lite flingor, sen duschade jag o fix&trixade lite. Fick skjuts av mamma till bussen, drog in till Kristianstad. In på Domus och handlade hamburgare med bröd, ketchup och marabouchoklad, sen stadsbuss till Willie.

Den där duktiga hemmafrun fick minsann diska och sådär, när jag kom med mat. Åt, omnomnom, det behövde jag. Han med, för han hann äta upp två innan jag var klar med en, eller så äre bara jag som äter förbannat sakta, kan så vara.

Kollade nån gangstaHmovie o sådär, åt chokolad, omnomnom. Kliade lite på den pånyttfödda pajken, "lite höger, upp, ner, dit, hit, vänster, höger". Tippar på att jag hann med varenda liten punkt. Hur bra nu det lät? Hehehe.

Och lite familyguytjosan tills tiden var ute, eller så. Sen lite annat. Sen hopp i säng, kallt o varmt, kallt o varmt. Somnade sen osv. Vaknade av hans väckarklocka, RAWWWRARRRWRRRARAAHGRAAAWR lät det på ett ungefär. Snoozade ungefär.. femtiotolv gånger på det. Mysigt ändån. Sen upp till slut, det han kallade stress är ta-det-lugnt för min del. Jag bara hoppar o hyperventilerar när jag stressar.

Gick in till stan från där utanför. Var inte särskilt kallt så det var helt okej. Väntade på hans tåg, blabla hanärjufaktisktsåhimlansfin om man får säga det ens, oj vad jag är hemlig här, iaf, tåget kom och jag drog in till min buss och drog hem. Kom hem runt tjugo i tolv, mamma hämtade, skönt som fan.

Gick o la mig under täcket, somnade, vakna o städade. OMNOMNOM. Ätit, plankat, kollat yt-klipp, musikat, msnat osv osv. Nice life.

NU ska jag sova. Jobb kanske ringer sju imorgon, NOT nice. Kolla lägenhet iallafall, YAY. Godnatt fuckers.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar