söndag 21 februari 2010

1. När hade du sex senast - Några månader sen.

2. Har du blivit med barn någon gång - Det blir jag alltid.

3. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt - Släppte kukN så han fick all sagge i huvet, dock fick jag i ögat så därför släppte jag, o BOOOING studsa den tillbaka ;> HEHEHEHE.

4. Vem är den bästa du har haft sex med - X Y W ?

5. Vem är den sämsta du har haft sex med - HM, han jag somnade med? Eller F.

6. Har du haft sex med någon kompis - Ja0 tyvärr.

7. Vem var en slump att du hade sex med - T.

8. Ångrat någon av dom - Yes, men orka ångra sig. Ändå.

9. Var du kär i alla - Nope.

10. Är/har du varit en player - Nej.

11. När blev du av med oskulden - 17.


Har du haft sex i:

12. Ett badkar/dusch -
Japp.

13. På ett tak - Njet.

14. En toalett - Yes.

15. I en skog - Japp.

16. I en säng - Ja0.

17. I en husvagn - Nix.

18. I en bil - Nope.

19. När var din första kyss - HM, femman, men räknas fan inte.

20. Hur gammal var ditt äldsta hångel - 27.

21. Hur många seriösa förhållande har du haft - Ett.

22. Hur många oseriösa förhållande har du haft - Inga.

23. När kramade du någon senast - Idag.

24. Saknar du någon speciell nu - JAPP. Blöh.

25. Har du svårt att bli kär - Ja0.

26. När kysste du någon senast - Två veckor sen ungefär?

27. Ångrar du det - Inte alls.

28. Är du singel - Yes. Så... SHOOT.

29. När fick du en komplimang senast - Som jag tog åt mig av? Några dagar sen.

30. Har du träffat någon internetperson - Yes.

31. Vem vill du ha sex med - X Y W ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar